Multimedia Gallery

Fan Art, Images, Music


Home Register Login
Album list Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search
Home > Fan Art Gallery > Amy122 > Amy122
Click to view full size image
The Princesses, the Pirate and the Bounty Hunter
I was looking around some of Princess of Twilight's files of her drawings and caMe across The Princesses and the Bounty Hunter and thought of this. I love how they came out too ^^ I'm working on coloring it now too :)

Akako, The Pirate Christine Okada by: Me
Zelda, Samus Aran by: Nintendo
Zelda by: Shigeru Miyamoto
Metroid by: Makoto Kano

I'm accepting requests for either MS Paint or Drawing.
SWORD.PNG SWORD.PNG SWORD~0.PNG SWORD~0.PNG The_Princess,_the_Pirate_and_the_Bounty_Hunter.png The_Princess,_the_Pirate_and_the_Bounty_Hunter.png The_Princesses_the_pirate_and_the_Bounty_Hunter.jpg The_Princesses_the_pirate_and_the_Bounty_Hunter.jpg TP_Master_Sword.JPG TP_Master_Sword.JPG
File information
Filename:The_Princess,_the_Pirate_and_the_Bounty_Hunter.png
Album name:Amy122 / Amy122
Keywords:Ladies
File Size:877 KB
Date added:Nov 07, 2009
Dimensions:1182 x 1344 pixels
Displayed:35 times
URL:http://www.zeldalegends.net/gallery/displayimage.php?pos=-15637
Favorites:Add to Favorites
Link_Rules_All  [Nov 08, 2009 at 01:50 AM]
um i'm gonna guess it's Tetra, so i'm gonna say Nintendo.^^
Amy122  [Nov 08, 2009 at 02:14 AM]
*anime fall* Strike one, you all have three strikes for each of you ^^ keep guessing tho, she's not a sea pirate, she's a Space Pirate.
Link_Rules_All  [Nov 08, 2009 at 12:08 PM]
Makoto Kano. it's Metroid then. oh! and if i do strike out, it's cuz i'm no good at guessing games. ;;-(
Amy122  [Nov 08, 2009 at 04:15 PM]
Strike two it's ok I'm not either I may let you have another guess or two. ^^
Princess of Twilight  [Nov 08, 2009 at 04:54 PM]
I'm not gonna say who it is. Hehe! Looks great Ami-chan!^^ Love the poses, especially Samus.^^
Amy122  [Nov 08, 2009 at 04:57 PM]
Thanks honey *hugs* ^^
Link_Rules_All  [Nov 08, 2009 at 06:02 PM]
then i'm clueless. plz just tell meh, PLEEEEEEEEEEEEEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amy122  [Nov 08, 2009 at 06:59 PM]
lol Ok I'll tell, her name is Christine Okada I created her back in high school when I was a Senior. She's my most favorite, that's where all my time goes to is her. I have changed her hair style countless of times wanting to make her look good. Eventually I drew this style and fell in love, the symbol on the back of her jacket means Space Pirate it's the only way for them to identify one another other. BUT, I thought of her by listening to Metroid Prime music one night and was inspired to create her, so the inspiration goes to Makoto Kano or whoever did Metroid Prime music.
Link_Rules_All  [Nov 08, 2009 at 07:21 PM]
ah i see. yes i've seen recent pics of Okada on blogspot, but never saw the back of the jacket, that's what caught meh up. i thought the face looked famliar.
Amy122  [Nov 08, 2009 at 10:54 PM]
lol I do need to get to all of her clothes that she wears, but i'm too lazy to do that. ^^;
Link_Rules_All  [Nov 08, 2009 at 10:59 PM]
um yeah i know this. i can tell by the way you draw when your NOT useing MS Paint, the noobish program it is.
Amy122  [Nov 09, 2009 at 12:55 AM]
I know but I don't have the money to buy Adobe Photoshop. Besides it costs too much.
Link_Rules_All  [Nov 09, 2009 at 01:24 AM]
i only have it, cuz my big bro, who had LOTS of extra money, bought it, and lent meh the CD for my comp. not to brag ot anything, but i'm STILL not good with it, so don't feel bad that you don't have it. the only thing i know how to do with it is the special effects, and the paint bucket, and the paintbrush tool, i don't even know how to crop it or anything like that.
Amy122  [Nov 09, 2009 at 02:33 AM]
I tried to use it one time but i couldn't figure it out and a friend was going to give me the code but lost it. :/ for me it's hard because i only get 334 in a way of a pay i give 158 to my dad so he can pay off my car for the mth i do w/e i want to the other 100 and keep out 60 for gas. Next pay I have to give my mom 40.50 so she can write me a check so i can renew Shonen Jump. And next WOOT, i get paid three times. So the middle pay is all mine!!! *Grins*
Link_Rules_All  [Nov 09, 2009 at 10:19 PM]
so with the middle pay you get photoshop?
Amy122  [Nov 10, 2009 at 12:38 AM]
Well I'm trying to save up for an eteriement system a new one and a playstation, hmmm, I might depends on if I get my parents xmas presents already...
Link_Rules_All  [Nov 10, 2009 at 08:50 PM]
ah i see.
Zelda: Princess of Hyrule  [Nov 11, 2009 at 11:54 PM]
Looks really nice! It looks like Akako is in TP style like Zelda.
Amy122  [Nov 12, 2009 at 03:34 AM]
Aww thank-you ^^
hauu13  [Nov 12, 2009 at 11:57 PM]
It looks wonderful! Akako is lovely!
Alyssa Aledia  [Nov 13, 2009 at 02:16 AM]
Good Work Ammi!!!!!!!^^
Amy122  [Nov 13, 2009 at 03:03 AM]
Thanks ^^