Multimedia Gallery

Fan Art, Images, Music


Home Register Login
Album list Last uploads Last comments Most viewed Top rated My Favorites Search
Home > Fan Art Gallery > brigette > Brigette

Last comments - Brigette
The_Garden.png
The_Garden.pngThe Garden315 viewsKind of done fast... not my best work in terms of drawing these two characters but it is my best in my attempts at a background! lol :D
Here, Princess Zelda is in a simpler outfit and is (in a way) flirting with Link (who is now a knight) in the Hyrule Castle Gardens
(this was a request)
4 commentsbrigette04/01/09 at 20:36Princess of Twilight: Great job on this! ^^
On_the_Wind_2.png
On_the_Wind_2.png...On the Wind...341 viewsPrincess Zelda/Tetra and Link from the Wind Waker! :D
I redid Zelda's outfit/hair in my own, different style =] I hope you enjoy her curly hair of craziness! haha
5 commentsbrigette04/01/09 at 20:36Princess of Twilight: This is beautiful! and Cute! I love it!
The_Garden.png
The_Garden.pngThe Garden315 viewsKind of done fast... not my best work in terms of drawing these two characters but it is my best in my attempts at a background! lol :D
Here, Princess Zelda is in a simpler outfit and is (in a way) flirting with Link (who is now a knight) in the Hyrule Castle Gardens
(this was a request)
4 commentsbrigette04/01/09 at 09:14Link_Rules_All: very good
On_the_Wind_2.png
On_the_Wind_2.png...On the Wind...341 viewsPrincess Zelda/Tetra and Link from the Wind Waker! :D
I redid Zelda's outfit/hair in my own, different style =] I hope you enjoy her curly hair of craziness! haha
5 commentsbrigette04/01/09 at 09:13Link_Rules_All: LOL good
The_Garden.png
The_Garden.pngThe Garden315 viewsKind of done fast... not my best work in terms of drawing these two characters but it is my best in my attempts at a background! lol :D
Here, Princess Zelda is in a simpler outfit and is (in a way) flirting with Link (who is now a knight) in the Hyrule Castle Gardens
(this was a request)
4 commentsbrigette04/01/09 at 05:13Amy122: NIce.
On_the_Wind_2.png
On_the_Wind_2.png...On the Wind...341 viewsPrincess Zelda/Tetra and Link from the Wind Waker! :D
I redid Zelda's outfit/hair in my own, different style =] I hope you enjoy her curly hair of craziness! haha
5 commentsbrigette04/01/09 at 05:11Amy122: Cute.
Nayru.png
Nayru.pngThe Goddess of Wisdom1096 viewsand finally... the third goddess, Nayru! XD

sorry for the crappiness... i sketched it in about 10 min ^^;

yay blue!! ^___^
21 commentsbrigette01/02/09 at 02:26~zeldadreams: Wow, this is my favorite goddess! Great job, I lov...
Din.png
Din.pngThe Goddess of Power1138 viewsthis time its Din!

yay red! wait... its more pinkish... o_o;
23 commentsbrigette11/25/08 at 21:19Princess of Twilight: She's so cute!
fishing_small.png
fishing_small.pngGoing Fishing686 viewslink and zelda... fishing! yay... that background was a pain...8 commentsbrigette01/14/08 at 03:24zeldafan3930: that is sooo cute!!! and really good!!!
twilight princess small 2.jpg
twilight princess small 2.jpgTwilight Princess1172 viewszelda from the new game!13 commentsbrigette09/15/07 at 16:26FaerieEpona: coolness! she looks awsome!!!
Ocarina of Time.jpg
Ocarina of Time.jpgChibi Ocarina of Time1464 viewsjust a bunch of the characters from OoT in chibi form! ^_^12 commentsbrigette09/15/07 at 16:19FaerieEpona: complete cuteness!!! Epona rockz!!!
Valentines_Day_2006.png
Valentines_Day_2006.png- Ai -1158 viewsah... made for valentine's day, but it's a little late for that now! XD lol

hehe, i love linkxzelda ^.^

and please... no "i love malon better!" or anything of the sort... i've heard it enough x.x;;; ehh...
11 commentsbrigette01/07/07 at 18:57link_emo: Thats Great (im not the one that likes love n all)...
Din.png
Din.pngThe Goddess of Power1138 viewsthis time its Din!

yay red! wait... its more pinkish... o_o;
23 commentsbrigette01/07/07 at 18:51link_emo: NOW THATS good.. ive always liked Din and Narou 8-...
fishing_small.png
fishing_small.pngGoing Fishing686 viewslink and zelda... fishing! yay... that background was a pain...8 commentsbrigette01/07/07 at 18:50link_emo: thats a good one..looks like Links worried itīll h...
Nayru.png
Nayru.pngThe Goddess of Wisdom1096 viewsand finally... the third goddess, Nayru! XD

sorry for the crappiness... i sketched it in about 10 min ^^;

yay blue!! ^___^
21 commentsbrigette01/07/07 at 18:48link_emo: that is impressive
happy_birthday_eponagirl_final.jpg
happy_birthday_eponagirl_final.jpgAncient Hero352 viewsJust a silly sketch i colored for a friend for her birthday :)1 commentsbrigette01/07/07 at 18:47link_emo: i like this picture. its a good chibi link ...
New Zelda Book.PNG
New Zelda Book.PNGNew Zelda Book1158 viewscompletely redone!! XD9 commentsbrigette10/23/06 at 02:39DarkZelda: I remember the old version...this is even better t...
twilight princess small 2.jpg
twilight princess small 2.jpgTwilight Princess1172 viewszelda from the new game!13 commentsbrigette10/10/06 at 21:26sniper343: sniper 343's scope: warning!!! visual greatnes...
wind waker small.png
wind waker small.pngThe Wind Waker1356 viewsfanart for the game... these are my favorite characters! (and the only ones that would fit!) lol... it took many many hours when i should have been doing homework ^^;14 commentsbrigette09/29/06 at 17:07keiy: cool WW ur not the only one who does that
Din.png
Din.pngThe Goddess of Power1138 viewsthis time its Din!

yay red! wait... its more pinkish... o_o;
23 commentsbrigette09/29/06 at 17:04keiy: dude!!! ... DUDE!!! man , ur a good drawer
Valentines_Day_2006.png
Valentines_Day_2006.png- Ai -1158 viewsah... made for valentine's day, but it's a little late for that now! XD lol

hehe, i love linkxzelda ^.^

and please... no "i love malon better!" or anything of the sort... i've heard it enough x.x;;; ehh...
11 commentsbrigette09/28/06 at 02:50sniper343: great work!!!!! ....
New Zelda Book.PNG
New Zelda Book.PNGNew Zelda Book1158 viewscompletely redone!! XD9 commentsbrigette09/28/06 at 02:48sniper343: i always thought of zelda as a bookworm
fishing_small.png
fishing_small.pngGoing Fishing686 viewslink and zelda... fishing! yay... that background was a pain...8 commentsbrigette09/06/06 at 01:11Wolfang: Awwwww I'm so happy for zelda*gets fire arrow ...
Valentines_Day_2006.png
Valentines_Day_2006.png- Ai -1158 viewsah... made for valentine's day, but it's a little late for that now! XD lol

hehe, i love linkxzelda ^.^

and please... no "i love malon better!" or anything of the sort... i've heard it enough x.x;;; ehh...
11 commentsbrigette08/28/06 at 17:55picori_girl: but i love malon better...nah jk! i don't thin...
234 files on 10 page(s) 3